
اکثر ماها مومن نیستیم. نه اینکه کافر باشیم، مشرکیم. چیزهای بزرگ و کوچیک رو چاره ساز میدونیم و به اونها تکیه و توکل میکنیم به جای خدا. مثل اسکناس، حساب بانکی، تحصیلات، مکر و حیله و زرنگ بازی. یا حتی تکیه به مردم برای حل مشکلات و موانع زندگیمون. فکر میکنیم ایمان آوردیم در حالی که آلوده به شرکه بازم. بعد از اینکه اسلام رو به عنوان مرام و مسلکت برای زندگیxa0میپذیری؛ باید شروع کنی به خالص کردن ایمانت و زدودن عقایدت از عواملی که نمیذاره مطلق و خالص به خدا تکیه کنی. به نظر میرسه این اولین شرط توی این ...
ادامه مطلب